I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Miss You !

November 27, 2012

Miss You !

Assalammualaikum 

Haii . Bosan gilerlahh malam ni ! dahlah tak dapat tengok adam dan hawa !

Aku tetiba pulak rindu kengkawan sekolah , Arhh ! dengan makcik kantin tuh -_-
Duit ! Duit ! Duit ! Hahaha . Dia Asyik sebut DUIT je !
Aku pun rindu cikgu jugak !

Aku Rindu nak gosip-II . Gedik-II dengan diorang .
Lagi satu tak sabar tunggu result keluar . Harap cemerlang ! AMIN :D 

Aku Sakit Hati dengan BB aku ni ! BroadBand . haha
Line kejap ada . Kejap takdak . Macam Bagus betul dia tuh !
Hahaha 

Haishh ! Okaylah takdak benda dah nak tulis ! Tidur bukak lampu sebab budak Facebook .
Dp dia guna gambar H***U ! -__- Sengal betul !

Okay ! Babye ! Dez Dorun :D

Assalammualaikum 


# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment