I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Saya Sayang Ayah Saya :D

November 25, 2012

Saya Sayang Ayah Saya :D

Assalammualaikum 

Pepagi buta ni tak tidur lagi . Sebab tak ngantuk .
Tetiba teringat dekat AYAH pulak . Ayah PLEASE datang sini :(

Korang Tak perlulah tahu cerita ayah aku . Kayy ! :)
Ini mungkin UJIAN ALLAH S.W.T untuk aku .
So kau kuatkan Semangat mizie . Jangan Kau cepat Mengalah 

Allah tak akan bagi ujian kepada seseorang KECUALI dia mampu !
kau boleh mizie ! walaupun Ayah Nak jauh dari mizie . 
Mizie Tak boleh benci . Nanti Jadi Anak derhaka pulak . Macam Di TWITTER .
Si Capital L.E .
Harap Dijauhkann . Amin !

Aku haraplah dia ada masa aku ambik Result PMR nanti ! :D
Okaylah . aku pun dah mengantuk . Babye !
#TeamKamiSayangAyahKami .

Please Doakan Untuk IBUBAPA kita :D
Agar Mereka Selamat DUNIA . AKHIRAT
Aminn

Assalammualaikum :')


# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment