I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: My BFF !

November 24, 2012

My BFF !

Assalammualaikum 
Aku nak cerita pasal kawan aku pulak 
Budak Sekampung , Sama Block , Rumah Pun Sebaris .
Hahaha

Tapi Diorang semua budak Form 4 , tahun depan SPM .
Dah tua dah Bebudak ni . Hahaha
Dulu Kecik-II main kejar-II , Beg-II , main mak-II , Khemah-II .
banyak lagi laa .biasalah budak-II lagi kann ? :D

Sekarannng ! Sama jugak , Haha 
Perangai Tak berubah jugak . tapi ada lah sikit tapi sikit saja .
tak banyak sangat pun .
Nama diorang ? Ouhh . okay-II


First Sekali !
Danial Izzuddin Kot nama penuh dia . Haha
Dia Form 4 , ambik SENI , PERDAGANGAN & lagi satu lupa . Hahah
Dia gedik sikit . mulut boleh tahanlah .
kalah mulut Jiran aku . haha Hebat kann ?
Gambar dia ? Sabarrrr japp 

Okay , Kedua !
Muhd Shahmi Fikri . Kott ! Haha tak tahu jugak 
dia okay je .Dia Form 4 Jugakk .
 Diam jugak orangnya , tapi BAB PERLI MEMERLI ini .
Pedas ,Pedih , sentap jugakk . hahaha 
Gambar dio Pun kejap ehh !

Okay , yang terakhir !
nama dia Muhd Amin Nazrin 
Anak cikgu . Mak dia Cikgu Math , Ayah dia Cikgu BM .
Math dia okay . Tengoklah Mak dia . ehh ! Ummi dia :)
Dia ore kelate ! make budu !
Haha . Kuasa dia muka sedih . bila orang ajak keluar , susah sikit !
beribu alasan dia bagi ! hebat kann ? haha
dia minat KPOP . -_- 
Haha ! Eh dia Form 4 Jugakkk 

Ini gambar KitaOrang semua :)

Baju Putih : Muhd Amin Nazrin 
Baju Kelabu : Muhd Shahmi Fikri
Baju Hitam : Muhammad Danielle 
Baju Merah : Aku laa -_-

Hari raya Aidilfitri 2012 :)


Rindu Korang . ! Hahaha . Kanak-kanak :) Kami semakin dewasa .
Hahah . Ayat dioo !Aku Sorang Je Form 3 Kann ? Sesat ke ? Hahaha
Sekiannn :D

 Assalammualaikumm ^^



# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment