I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Bulan Baru Bulan Emosi ! :')

March 01, 2013

Bulan Baru Bulan Emosi ! :')


Assalammualaikummm !

Ehemm .. ehemm . Lama tak update blog :)
Btw Kita berbalik ke tajuk yang di atas ! Okay ? :)

Bulan 3 atau March ! Bulan yang ada cuti seminggu kan ?
Itu yang SYOK tuh , saya suka ! saya suka ! 
tapi bulan ni bulan yang ado Ujian eh -_- 

Aku takut sub ADDMATH , AKAUN & MATH je T_T !
Alahhh , kenapa pulak awal sangat nak ujian-ujian ni bagai ? Aduhhh -_-!
Cikgu pernah cakap " Kalau kamu semua fokus tak bercakap waktu saya mengajar , insayaAllah boleh :)"

Tapi masalah eh , aku bercakap waktu tuh ! Hahahaha ! Sedih betul !
Takpa Isnin ni ujian dia woi ! saya akan Do The Best punya lahhh :)
Walaupun orang kata  " Alahh ! Ujian bulanan je kot , Bukan SPM "
Betulkan ? mesti ada sesetengah Bff kitalah sangat ni , beri kata-kata semangat macan gitu ? kann ?

Bukan nak mengumpat meraka ! Haha :)
One More thing ! aku hanya "TEXT" dengan kawan kelas aku je ? tuh pun nak kecoh ke ? *asah parang*
Belum " TEXT " dengan Neelofa , Aaron Aziz , Rozita Che wan , Caca Maembung lagi tau ? -_-

Sumpah mesti aku rindu member-member nanti :'(
Terutama budak-budak kaki kacau aku ! Hahaha 
dia kacau aku pun , tak adalah sampai nak buat aku nangis ! haha :')

NAIM ! LUQMAN ! HAFIZ ! YOON ! ZAFAR ! JOI ! BONAI ! PIQDEEN ! CAPUK ! ZARUL !

Paling , Amat tersangat-sangat rindu mereka nanti :')
Perempuan kureng sikit !
aku rapat dengan MARIA ! RAUDAH ! AMY ! ZAIREEN ! FATIN ! NASHA ! SITI ! sahaja !
Yang lain , macam saya cakap tadi kurengg :')

Maafkan saya kalau TERsilap kata ! ,TERcarut ke ? , TERbodohkan korang ? , Haha
Semua TERlah yee ! Hahahaha :')
*Peluk mereka tapi perempuan taklah*

Alahh ! aku cuti 2 hari pun dah RINDU diaorang ! T__T

Ya Allah ! Kuatkanlah semangat aku Ya Allah :')

Okay , karang habis air mata aku ! Haha '
Ingat lelaki tak boleh menangis ke ? pondan ?
kalau mak ayah korang meninggal lelaki tak boleh nangis sebab nanti orang kata pondan ?
Haaaaaaaaaaaaaaah ! Abaikan , aku dah sayang semua benda boleh jadi , kan ?

ASSALAMMUALAIKUM dari saya :')




# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment