I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Kenangan Manis Bersama Abang Handsome :3

March 13, 2013

Kenangan Manis Bersama Abang Handsome :3

Assalammualaikumm .

Arghhhhhhhhhhhhhhh ! Minggu ni aku asyik jumpa orang handsome je woiii ! 
Hahaha .

Nak tahu tak ?
Tadi aku makan sebelah Yang Amat Mulia Tunku Besar Seri Menanti
YAM Tunku Ali Redhaudin ibni DYMM Tuanku Muhriz  !


Korang mesti tak kenal , kan ? Hahha
Biarlah janji aku dapat jumpa PA dia kay ! Kau ado ?
Hahaha 

Nilah gambar aku dengan dia dengan ABANG PA -.- HAHAHA :)





 *bangga*

Handsomekan aku . Hahahaha .
Kalau ada TV3 datang. HOT aku woiii . HAHA

15 Orang pengawas je yang tepilih untuk makan dengan dia .
Berlagak tak wee ?

Tadi aku suruh Sir Depesh Kirim salam dengan abang firdaus tuh . 
Tapi sir tak cakap pun T_T *cedih*
Hahaha

Dahlah tak de masa nak berlagak sakan . nak buat homework .
Bye

Assalammualaikum



# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment