I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Habis Exam Dah T.T

March 09, 2013

Habis Exam Dah T.T


Assalamualaikum Semua peminat ku ! :)

Exam dah habis . Jyeah ! 
Tapiii ..... ! markah pun dah keluar .. sangat memberangsangkanlah sangat-sangat ! HAHA
MT - A ! PA - A ! BM - A ! PAI - A ! SN - A ! SEJ - A ! yang lain tak tahu lagi !
Hebat kann ? Alhamdulillah *muka pasrah* :3
TAHNIAHLAH MIZIE ! ahha

Ni Mizie comel nak citer sikit bukan kak ton comel tau !? Hahaha

Ada budak baru masuk ! gilalah CANTIK ! haha 
tapi  tak cantik pun * jujur * MAAF
Budak 4BIJAK yang baca ni jangan nak kepoh bagitahu dio pulak ! HAHA
TAKUT tengok muka dia -.- Mengerikan , tahu ?
celak bagai ! tudung labuh gila sampai ke lututlah sangat kan !
di dalam hati ni , ada sedikit rasa SUKA sangat untuk berkawan dengan dia sangat ?
aku dengan dia . Hrrmmm ! gilalah . BFF dohh !
Hahaha .

Ada nasihat sikit untuk budak baru tuh !
 Pertama . jangan menggedik sangat nanti masuk geng aku ! . Hahah 
Kedua . jangan nak gedik lagi dengan crush-crush aku dalam kelas tuh . terutama JOI tuh . haha !
Ketiga , jangan cari pasal dengan aku , nanti aku sayang kau susah pulak kau !
Terakhir , jangan panggil gigi aku comel kay ! kau mesti cakap aku comel bukan GIGI . HAHAHA !
BTW welcome to the clublah kann !

Okay . Okay ! budak baru tuh tak penting pun sebenarnya . saja nak luahkan perasaan aku ni !
Bye - Bye . Selamat buat HOMEWORK !
SAYANG CIKGU ! :*

ASSALAMMUALAIKUM ! :)

MAAF ! MAAF ! MAAF ! :)



# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment