I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Cuti gila sakan sangat ! -__-

March 27, 2013

Cuti gila sakan sangat ! -__-


Assalammualaikum :)

Saya disini ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada GURU-GURU yang telah memberi kamu semua HOMEWORK yang melambak macam cuti S E B U L A N ! :')
Dan saya telah melaksanakan tugas-tugas daripada guru-guru !
-_________-'

PENATLAH CIKGU ! KAMI BUKAN ROBOT , KAMI INSAN YANG LEMAH !



#DearCikgu , penat saya buat tau tapi akhirnya siap juga !
Alhamdulillah :')
Tapi AddMath belum sepenuhnya siap , saya buat mana yang saya tahu saja dulu :')
Actually , saya tak faham semuanya wahai sir kamarudin ! -_-
Saya main buat sajeee !

Cuti ni tak tahu nak buat apa ! Dari jumaat sampai hari ni tak pergi mana-II ! Tahu ?
Adalah , hari sabtu ( 23 / 3 / 2013 ) saya pergi seremban ! Naik motor weee ! :)
Dengan Danille tapi tak payah nak danille sangatlah , ANIEL sudah :)
Naik motor dengan dio ! dia bawak laju macam dah lama hidup je aku tengok !
teman dia ? beli handphone :')
Ingatkan beli dekat SEREMBAN PARADE or TEM 1 ?! 
Tapi dekat KL SENTRAL ! -__-

CettttttttttttttttttttttTtTTtttttt !

Kemutu buntut aku wee ! lama jugak ! dudukk je :3
Aku try usha abang sebalah aku tapi tak dapat ! Haha , takdaklah ;)

Dia beli Handphone XPeria ! Yang boleh masuk dalam air tuh !
Aku pun tak tahu doh . aku budak kampung jee ! :)

Tuh jelahh , lepas tuh tak pergi mana-II , hanya duduk rumah !
Online , makan , homework ! Online . makan , Homework ! :)

Sokay ! Aku rindu diorang ! :')
Tiap malam aku mimpi diorang tahu ! Especially DIA !
Aummmmm :* 
Sumpah aku tak tipu ! Bosan duduk rumah ! tapi bila dekat sekolah bosan jugak !
Pelikkkk ! -___-
Korang tak rindu aku ke weee  :'(  *cedih*

Lagu nilah semangat aku nak buat HOMEWORK bagai tau !


Jyeahhhh , Ohhhh , Ohhhhh ! This girl is on firee ! :'3

Byeeee !
Assalammualaikum :)


# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment