I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: OhMyEnglish -__- !

December 09, 2012

OhMyEnglish -__- !

Assalammualaikum 

OHMAIIIIII . sangat membosankan disini . 
sebenarnya nak hangout seremban . tapi duit takdak pulak T.T
aku rasa macam takdak function duduk rumah ni
That's why aku nak hangout -_- !

Member aku ajak pergi kelantan , tanah merah . kampung dia 
aku nak pergi tapi rasa tak sedap hati pulak lepas TRAUMA tadi !
4 orang member aku pergi termasuk aku lahh .

member aku sorang ni kata ada 4 kosong . 2 tempat tidur . 2 tempat duduk .
Kitaorang naik train dari seremban kott !
Tapi aku rasa macam tak pergi lahhh ! duit takdak T.T *Sedih*

HAHAHA btw tak kesah lah pergi ke tak ....
kalau tak pergi aku jalan TEM 1 je ! ajak Adik aku -_-

Okay lahhh ! Nak masak manggi ! korang apa tahu ! Aku lapar gila dahh .
Babye ! Chauu dulu -_-

| Assalammualaikummm |

# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment