I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Maaf Woi ! :)

December 12, 2012

Maaf Woi ! :)

Assalammualaikumm .

OhMaiiiGaddd ! Sangat-Sangat Best kalau dapat pergi kelantan !
Tapi tak boleh pergi pulak ! baru nak CIPTA pengalaman . Lol -_-
Aku pergi sana dengan Kawan-kawan aku . Hurmm, kelantan dekat TANAH MERAH !
Niat aku nak pergi tapi duit takdak !

Arghhh ! Cepatlah sekolah woii ! nak isi DUIT POKET balik ni :3
Aduh, mana nak cari duit ni ... ! Hahhh ! *idea*
Rompak bank mungkin ? Haha
Stress aku duduk sini lama-lama !
Oh Damn ! 

Sorrylahh . Amin dengan Danielle . aku tak dapat ikut korang pergi sana !
Haha ! Jagalah diri muu disana :)
Jangan risaukan aku disini . malam ni korang beli tiketkann ?
Esok baru pergikann ? sebelum pergi Call aku dulu -_-"

Ouh , tanah merah , kelate ! Kawe tok dapak pegi sano ! maah yo !
Lol ! *muka sedih* :)
Okaylah ! baik aku berTWEET . hahh ! jangan lupa FOLLOW akuu tauu!
Daaaa .. :D

| Assalammualaikum |
                                                                                                         

# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment