I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Luahan Isi Hati ! Hahaha :3

December 28, 2012

Luahan Isi Hati ! Hahaha :3

Assalammualaikummm 

Heyy , susah nak cari kawan yang betul-betul okay ni , Alahh
Dalam bahasa baku ehh , SAHABAT !
memanglah semua tak sempurna tapi aku rasa macam aku seorang dalam dunia ni macam *Ahhh , nevermind*

Keluarga aku ? hurmmm :')
Disebabkan ini BELOG . malas nak citer .
Secara jujurnya aku rasa cuti aku macam duduk dekat penjara and hukuman ehh macam bunuh orang ! Sumpahhh tak tipu :')

Lagipunn dah nak sekolah kannn ! hurmmm :)
Sumpah aku rindu ayah aku :') walaupun entahlah dia ingat ke tidak dekat aku !
Korang yang duduk dengan MAKAYAH korang tuhh . sayanglahhh dia kay !
Hhaha :)


Aku dari kecik tak pernah duduk dengan MAK and AYAH aku ! :) *minta simpati*
paling sedih lagi IBU aku lebih sayangkan adik tiri aku yang *baik sangat* tuh
haha :') takapa ! mungkin ada hikmah kann ? :')
Insya-allah *amin*

Apapun aku hanya cerita je ! jangan anggap aku mintak simpati pulak :')
I hope Uolss  Sayang IBU and AYAH korang :)

Assalammualaikum :)

# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment