I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Harimau Malaya Tetap Dihati Kami ;D

December 13, 2012

Harimau Malaya Tetap Dihati Kami ;D

Assalammualaikum ..

Arghh . Harimau tewas di tangan Gajah -.-
Tak apa bukannya Kita kalah selamanya
mungkin ada hikmah kot ;D

Yang penting ,
Dear Reff Korea , Kalau aku jumpa kau aku akan khawin kan kau dengan azwan ali .
Lol -.-
Kenapa kau nak main rasuah . kau lebih kan THAILAND pulak .
Geramm Woii . Rasa Nak panggil perogol-perogol dekat dalam penjara tuh . Rogol hang -.-
Baru tahu Erti kehidupan .
Arghhh . apa-apa pun . benda dah lepas  .. kann -..-

Yang penting juga ,
Farizal Marlias Yang Terbaik . Sanggup kena sepakk .
kami bangga dengan kamuu .
We are Love you -.- Lol

Apa-pun ,
aku nak mintak maaf dekat Reff tuh . sebab kutuk-kutuk dia tadi dekat twitter
tuh lah sapa suruh hang buat taik dengan kitaorang -.- .

Whatevelah reff tuh . yang penting RESULT aku . 
arghh takut siott .
Hari rabu minggu depan keluar ehh . 19/12 . pukul 10.00 pagi .
Perhhh . Arghh . Moga-moga semua yang okay dan terbaikk .
Ameen 

Okayy . Chauu dulu . Daaaaaaaaaa
Assalammualaikummm .

MAAF TIADA GAMBAR -.-

# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment