I'M TALKING!
Assalammualaikum ! Saya harap CRUSH saya lebih rapat dengan saya tahun ni ! :-)
Vampire Prince ♥: Superb Ahhh ! Fesyen Lelaki :)

December 11, 2012

Superb Ahhh ! Fesyen Lelaki :)

Assalammualaikum

Finally , aku menang juga . *evil laugh*
bukannya menang apalahh ! dapat beli seluar dengan baju je !
Haha :)


HOTPANTS

Cantik je seluar dia.warna pelangi gitu . 
Haha . Trend sekarangkann . dah maju . nampak HOT sikit
Haha . Teringin nak beli tapi takdak duit .
Kesian takk ?

Meh . aku nak tunjuk kasut pulakk !
kasut sarung je tapi cantik



Cantikkan ! ada siapa-siapa nak belikan takk ? *krik krik*
Haha . sedih betullahhh !

Lastly ! kita tengok baju pulakk :)



Smart gilalahh ! semua mahal faham takk ?
Haha tunggu aku kayalah baru belii !

Semua ini khas LELAKI !
Fesyen dari KOREAN !
hidup K-POP ! 
haha :)

Tuh jelah yang aku ingin kongsii pada hari ini ! Wahh ! Baku tak ?
Hahaha 

| Asslammualaikum |




# T H A N K S F O R R E A D I N G :)

No comments:

Post a Comment